»S svojimi štirimi manuali, pedalom in 73 registri ter dobrimi 6000 piščalmi so bile izziv in poklon organistom, skladateljem, orkestrom in dirigentom. Bile so tudi prve orgle pri nas, ki so jih postavili brez prostorskih omejitev.«
»Odzvanjala narečja, saj bodo nastopili glasbena skupina Volk Folk, Marino Kranjac, Beročka, Zdovčeve dečve, Kresnici iz Adlešičev, Ana in Klara Erčulj, Ljudske pevke iz Rezije in drugi.«
»Preplet odločitev in dejanj, ki se zgodijo v štirih dneh, prinaša vrtiljak čustev, ki jih morajo plesalci uprizoriti v dobri uri in pol. Koreografija Jiříja Bubeníčka s prepoznavnim koreografskim slogom, polnim spremenljivosti in ekspresivnosti, se dotakne vsakogar od nas in ohranja balet Romeo in Julija kot eno najbolj priljubljenih in ikoničnih zgodb v svetu baleta.«
»Ann O'Aro je med najmlajšimi, a tudi najbolj posebnimi izvajalci te glasbe, tako po inštrumentalni plati kot po besedilih, v katerih odpira tabuteme, vezane predvsem na odraščanje mladih žensk v nasilnih družinah.«
»Robustna silovitost, pod katero se skriva izjemna gracioznost, odseva briljantno poustvarjalnost, ki nikdar ne zapade v izumetničeno teatralnost ali pretirano gestikularnost, zvestoba skladateljevi intenciji pa vzbuja zaupanje poslušalstva pred razprodanimi dvoranami po svetu.«
»Vsak od njih tradicijo afrobeata samosvoje prevaja v sodobne plesne in glasbene sloge, s čimer predstava 'izžareva moč črne kulture, njeno brezkompromisno radoživost in sposobnost večnega preporoda'.«
»Scenska oprema prevladujoče 'črne škatle', premični zasloni in videoprojekcije nas popeljejo iz interjerjev na vrtove, iz nebes v pekel. Produkcija naglega tempa, zvečine uprta v narativnost, ves čas navdušuje z drobnimi detajli, fabulo pa podpirata močna dramaturgija in učinkovita zgradba.«
»Baleti koreografa romunskega rodu Edwarda Cluga skrajno fizične, a hkrati poetične stvaritve, plesna dela, ki se poigravajo z manirizmi in ironijami človeškega bivanja.«
»Njegova drznost v odkrivanju novih razsežnosti glasbenega izraza se uresničuje v pianizmu visoke estetske vrednosti; ob tem je z evokativnimi poustvaritvami določil nove standarde pianistične interpretacije ter razširil obzorja razumevanja klavirske literature. Več kot štiri desetletja muziciranja so z doslednimi umetniškimi merili prinesla dosežke, ki jih cenita tako občinstvo kot kritika.«
»Si potovanje basista in skladatelja lahko predstavljate kot odisejado z vikinško ladjo klasične gradnje 'knarr', ki se je odlikovala po sposobnosti dolge plovbe, veliki hitrosti in izjemni vzdržljivosti v neurju.«